Cookies

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku Více informací

Jak se do našich mateřských škol dostal Mount Everest?

Středa 13.11.2024 09:00  18:00
Vstupné: 2 100 (Úhrada fakturou)
Kde: Mimo Toulcův dvůr
Organizátor: Botič o.p.s.
Kontakty: Nikola Jelínková
Existuje něco takového jako klima ve třídě? Jak se vlastně utváří? Kdo je za něj zodpovědný? Jak velký význam má klima třídy na procesy učení? Jak poznáte, že máte klima ve třídě nastaveno správně? A jaké chyby v tomto směru nejčastěji děláme? Na tyto otázky vám v rámci svého semináře pomůže najít odpovědi PhDr. Marek Herman.
jak-se-do-nasich-materskych-skol-dostal-mount-everest

Pro velký zájem nabízíme další termín tohoto oblíbeného semináře zaměřeného na budování Neohrožujícího prostředí ve třídě.

 

ANOTACE:

Klima (atmosféra) třídy zásadním způsobem ovlivňuje procesy učení a působí buď pozitivně nebo destruktivně na každé dítě a samozřejmě také na učitele. Proto je důležité, aby učitel uměl dobré klima ve třídě vytvořit a také udržet, aby doslova uměl „technologii" neohrožujícího prostředí, které je mimo jiné přirozenou prevencí nežádoucích projevů chování u dětí. Dílna je tedy zaměřená na budování neohrožujícího prostředí a zdravé atmosféry vztahů ve třídě. V teoretické části dílny se účastníci seznámí s tím, jak funguje náš mozek, jak se utváří zdravá atmosféra vztahů, jaké má zákonitosti.  Neboli proč a jak pracujeme s pravidly, objevíme 7 klíčových slovech pro proces učení, dotkneme se teorie oslovení pravé hemisféry a zejména jakou roli v tom hraje osobnost učitele. Řekneme si proč je nečastějším klimatem v českých školách tzv. Mount Everest a co to vlastně znamená.  

 

TÉMATA SEMINÁŘE:

  • Jak funguje lidský mozek a praktické využití těchto informací pro pedagogický proces.
  • Stručný průřez osmi základních atmosfér pro vztahy ve třídě.
  • Liberální, autoritativní a demokratické klima třídy a jejich vliv na chování a vnímání dětí.
  • Osobnost pedagoga a jeho klíčový vliv na utváření neohrožujícího prostředí ve třídě. Jak vytvořit ve třídě neohrožující prostředí: ukázka konkrétních pedagogických nástrojů.
  • Praktický nácvik budování neohrožujícího prostředí.

 

ADRESA KONÁNÍ:

Montessori ČR, ZŠ Rakovského
Rakovského 3136/1, 143 00 Praha 4-Modřany
(Boční vchod do areálu ZŠ Rakovského z ulice Pejevové)

 

V ceně semináře je drobné občerstvení po celou dobu konání (káva, čaj, ovoce). Oběd v ceně semináře není.  K dispozici bude na místě kuchyňka vybavena mikrovlnou troubou, případně je možné si během přestávky jídlo objednat od doporučených restaurací s dovozem. 


Prezence účastníků bude probíhat již od 8:30. Dorazte, prosím, v dostatečném předstihu, abychom se seminářem mohli včas začít.

 

S sebou je vhodné mít pohodlné oblečení, přezůvky, poznámkový blok a propisku.

Registrace Středa 13.11.2024
Obsazenost
Volná místa už pouze pro náhradníky!
24/24
Účastníci
0/10
Náhradníci
Registrace na akci již byla bohužel ukončena.